Followers

Monday, November 5, 2012

Bungkusan Misteri

Bukanlah misteri sangat tapi cara penyampaian bungkusan itu disampaikan yang buat nak tergelak..Memang dari dulu lagi sejak berjiran dengan ayu ni, kami memang mengamalkan konsep gantung barang di pintu grill rumah masing-masing. Ini disebabkan cara rumah yang kami duduk ni lain pesen skit. Walaupun kami duduk satu rumah banglo yang besar tapi pintu lain-lain haaa...pelik betul bunyi nya. Tapi betul la tu.
 
Jadinya nak pendek cerita, aku terima satu bungkusan kecil kat pintu grill lagi sekali. Sebelum tu ayu dah mesej suruh ambik bungkusan tu. Ok la aku pun akur dan tanpa sempat tengok apa isi kandungan dalam bungkusan tu terus aku masuk dalam kereta.
 
 
Al kisahnya ayu nak pulangkan bekas nasi goreng yang aku beri tempohari. Memandangkan waktu bekerja kami tak sama jadinya nak berjumpa agak payah . Cara terbaik,ayu tinggalkan pesan saja di pintu grill.  Sampai saja di base camp baru aku buka bungkusan tu..



 Siap ikat reben merah lagi. Tak pasti apa isi kat dalam.





 
Dah bukak. Owh...nampak ada coklat la...



 
Mari bukak penutup dia. Owh tidak..may fav choc tiramisu!
 
 
 
Dulu kalau tak silap packaging biru putih.Sekarang ni dah tukar ker.. 
 
 
 Isi kat dalam tetap sama. Pahit kat luar bila digigit tapi lama-lama manis bila dah kunyah. Erm..sedap meh! heeee....suka suka...sekali makan mesti nak lagi! Tq ayu!



No comments:

Post a Comment